sâmbătă, 31 iulie 2010

Măzgăleală! Bine am venit!

Ce se mai duc şi ideile astea!!! Înclin să cred că ideile nu-s altceva decât şanse...iar noi, cei cu idei, nişte norocoşi. "ideea e că" dacă nu profiţi de idee în momentul în care vine s-ar putea să regreţi, la fel cum se întâmplă şi cu şansele concrete de care nu te agăţi. Probabil că toată treaba cu ideile nu e una întâmplătoare. Trăim într-un echilibru incontestabil unde relaţia cauză-efect e la ea acasă, sau noi suntem acasă la ea. Revin, ideile nu sunt întâmplătoare, sunt mai mult decât sigur că ele sunt născute exclusiv din conjunctura în care e nevoie de ele, conştient sau nu. De pildă mie nu îmi vin niciodată idei despre rezolvări aritmetice, sau despre soluţionarea problemelor mediului înconjurător pentru că nu-mi pasă (da, nu îmi pasă nici de mediu).
Tot ce spun e efectul a ceea mi se (şi ni se) întâmplă. M-am cam săturat de şanse irosite nu pentru că le-am folosit greşit ci pentru că nu le-am folosit DELOC. Aş vrea să spun că s-a umplut paharul dar... la mine paharul sistematic se varsă pe mine "accidental".
...şi dacă pentru mine prezentul text este efectul, mi-aş dori ca pentru ceilalţi, dimpotrivă, să fie cauza. Cauza pentru care vor face o schimbare. Iisus, da, Iisus zicea "în lume necazuri veţi avea, dar îndrăzniti, Eu am biruit lumea". Nu ştiu dacă într-o viaţa anterioară am fost ţestoasă dar simt carapacea de deasupra TOT TIMPUL.

Şi cam atât. Dacă scriu prea mult e plictisitor de citit. E ultima zi de iulie! Enjoy!