sâmbătă, 16 octombrie 2010

MESAJ ÎNTR-O STICLĂ

Te-am visat să ştii, în imagini reale
Iar dimineaţa m-am trezit cu braţele goale,
Erai aici, e aşa uşor să-mi amintesc
Blestem clipa când a trebuit să mă trezesc.
Erai tu, nu vreo plasmuire de-a mea
Pesemne nici inima mea nu vrea altceva
Şi să spun toate astea, n-am decât cuvinte simple
Mă simt ţinut în frâu, vreau înainte.

...totuşi înainte, n-am recunoscut niciodată...
Dacă toate au trecut tu ai rămas singura fata...
Singura pe care o visez, pe care trebuie
Să o respect pentru simplul fapt că e...

E acolo...prima dată când se trezesc sentimente
Şi culmea că de fapt nu-s chiar aşa de recente,
Păcat. Nu pot să mă întreb cum ar fi fost dacă era
În stânga mea e de mult timp altcineva.

Şi adevărul e că-n ochii ei o văd pe tine,
Mă mint să-mi zic că-i bine şi-n astfel de momente fine
Arunc în apă câte-o sticlă şi acolo unde eşti
Poate-o găseşti şi te regăseşti când o citeşti.

Sunt şanse mici să-ţi dai seama dar nu-i altă cale,
32 de vise zdrobite au fost tot ale tale,
Spune-mi dacă citeşti, o să aştept
Ca şi când aş fi tras ultima dată aer în piept.